Gabriela Beňačková
Platba vstupenek - možná dvěma způsoby:
1) Platba v hotovosti - na recepci Salesiánského centra, Kobyliské nám. 640/11,
182 00 Praha 8 – Kobylisy, každý všední den od 9 – 20 hod.
2) Platba převodem – postup:
Pokud se rozhodnete pro platbu převodem, nejprve si ověřte Vaši rezervaci na e-mail:
spackova@sdb.cz nebo 734 648 946, 283029311. Pokud Vám rezervaci potvrdíme, provedete platbu, nejpozději do 29. března 2019 na č. ú. 2701348797/2010.
Do zprávy pro příjemce, prosím, uveďte své jméno, počet vstupenek a písmeno B, abychom mohli platbu identifikovat.
1 vstupenka/200,- Kč.
Po zaplacení, prosím, napište krátkou zprávu o provedení platby na e-mail: spackova@sdb.cz
Vyzvednutí vstupenek
v případě, že platíte vstupenky převodem, je možné je vyzvednout kdykoliv po zaplacení na recepci Salesiánského centra nebo v den koncertu před koncertem přímo v Salesiánském divadle u našich dobrovolníků. Vstupenky budou připraveny v obálce na Vaše jméno.
Storno
vstupenky je možné vrátit pouze do 7 pracovních dní před datem plánovaného koncertu. Po tomto termínu již vstupenky nemohou být proplaceny.
90 % ze vstupného bude věnováno na rekonstrukci vstupních prostor do Salesiánského centra.
Informace zde: rekonstrukce vstupních prostor
Více o Gabriele Beňačkové
Sopranistka Gabriela Beňačková patří mezi nejvýznamnější reprezentanty české hudby dvacátého století a současnosti, a to nejen v Evropě, ale i v zámoří. Zejména v USA, kde Gabriela Beňačková často vystupovala a vystupuje v Metropolitní opeře v New Yorku. Byla například první, kdo na této světové scéně ztvárnil postavu Rusalky ve stejnojmenné opeře Antonína Dvořáka. Vedle účinkování v Metropolitní opeře zpívala ve Vídeňské státní opeře a ve slavném operním domě v Zürichu v hlavních rolích českého (Smetana, Dvořák, Janáček), ruského (Čajkovskij, Prokofjev) a italského (Puccini) operního repertoáru. Se svým neopakovatelně a neodolatelně vřelým hlasem (kritici často hovoří a "slovanské slze") slavila úspěchy také v londýnské opeře Covent Garden, v Kolíně nad Rýnem, Stuttgartu, Salzburku a na dalších světově proslulých scénách. Fenomenálními výkony obohacovala i naši domácí scénu v pražském Národním divadle, kam se vrátila v roce 1983 při znovuotevření historické budovy a představila se jako Smetanova Libuše. Její umění je zachyceno na mnoha nahrávkách a záznamech. Mimořádná je zejména její nahrávka Smetanovy opery Prodaná nevěsta, na níž vystupuje spolu s Petrem Dvorským pod taktovkou Zdeňka Košlera.
Mimo divadelní činnost, se věnovala intenzivně také koncertnímu a vokálně-symfonickém repertoáru (Dvořák, Janáček, Mahler). Její diskografie je nesmírně obsáhlá a zahrnuje rozhlasové, televizní i gramofonové nahrávky pro nejrůznější, velmi prestižní společnosti. Mimořádně cenné jsou i její nahrávky tvorby Gustava Mahlera, na nichž spolupracovala s dirigentem Václavem Neumannem.
Spolupracovala s celou řadou světových umělců, ať už pěvců jako například Luciano Pavarotti, Thomas Hampson, Placido Domingo nebo dirigentů, mezi něž patří Václav Neumann, Sir Charles Mackerras, Libor Pešek, Claudio Abbado, Bernard Haitink, Ricardo Muti a další.
V poslední době se příležitostně věnuje písňovým recitálům. Umělkyně stojí v čele Společnosti Gustava Mahlera, která zajišťuje obnovu Mahlerova rodného domu v Kalištích na Českomoravské vrchovině a organizuje Mezinárodní hudební festival MAHLER JIHLAVA - HUDBA TISÍCŮ.