Platby, storna, slevy
Platby za tábory a akce provádějte na uvedené číslo účtu: 2201621937/2010, které naleznete i na vaší přihlášce.
Úhradu za tábor je třeba provést do 10 kalendářních dní od obdržení přihlášky.
Pokud nebude platba provedena a vy se s námi nedomluvíte například na rozkladu platby z důvodu finanční tísně, popř. dalších problémů, může být rezervace místa na táboře pro vaše dítě zrušena. Potřebu změnit termín platby hlaste na e-mail: chaloupky@strediskokobylisy.cz.
Informace o platbách za letní tábory a pravidla případných storno poplatků. Najdete ve Vnitřním řádu střediska.
Výběr informací z textu Vnitřního řádu střediska (příloha 2, strana 11)
Storno poplatky za pobytové akce jsou stanoveny podle těchto pravidel:
Tábory a pobytové akce (delší než 3 dny):
V případě odhlášení 0–14 dnů před zahájením tábora je stanoven 100% storno poplatek.
V případě odhlášení 15–50 dnů před zahájením tábora je stanoven 50% storno poplatek
V případě odhlášení 50 a více dnů před zahájením tábora je stanoven 0% storno poplatek.
Jednorázové akce (víkendové i jednodenní):
V případě odhlášení 0–2 dny před zahájením akce je stanoven 100% storno poplatek.
V případě odhlášení 3–10 dnů před zahájením akce je stanoven 50% storno poplatek.
V případě odhlášení 11 a více dnů před zahájením akce je stanoven 0% storno poplatek
Nultý den je den nástupu na tábor/akci.
Storno poplatky podle odst. 24 se nepoužijí, pokud účastník doloží lékařskou zprávou zdravotní nezpůsobilost k účasti na táboře/akci nebo písemně doloží vážné rodinné důvody (např. úmrtí v rodině). V případě, že dítě na tábor nastoupí později nebo pobyt na táboře přeruší nebo dříve odjíždí, hradí celou úplatu za daný tábor. Taktéž pokud je dítě vyloučeno z tábora z kázeňských důvodů, nevzniká tím nárok na vrácení poměrné části úplaty.
Žádost o vratku účastnického poplatku za pobytovou akci nebo tábor musí být podána nejpozději v den zahájení akce. V případě pozdějšího podání nemusí být žádost ze strany střediska akceptována. Při vratce úplaty za zájmové vzdělávání z důvodu vzniklého na straně střediska je vratka provedena automaticky všem účastníkům, např. z důvodu zrušení kurzu pro malou účast. V ostatních případech je možné vratku provést na základě žádosti účastníka. Vratka bude vyplacena účastníkům nejpozději do dvou měsíců od data, kdy nastaly okolnosti rozhodné pro její přiznání.
Pokud dojde ke zrušení programu střediska (kroužek, akce, tábor a podobně) z důvodu zásahu vyšší moci, nevzniká nárok na vrácení úplaty.
Cena za tábor může být snížena nebo prominuta v těchto případech:
Slevu lze poskytnout na základě žádosti podané zákonným zástupcem. Součástí žádosti je uvedení důvodu pro poskytnutí slevy a název programu, na který má být sleva uplatněna.
Podepsaný a naskenovaný formulář lze odevzdat elektronicky e-mailem na prihlasky@strediskokobylisy.cz nebo vyplněním a odevzdáním formuláře na recepci Salesiánského střediska. Formulář lze stáhnout ve formátu word nebo pdf.
Splátky
V opodstatněných případech lze úplatu rozdělit do několika splátek. Rozdělení do splátek je v kompetenci vedoucích sektorů, kteří jsou za jednotlivé programy zodpovědni. V případě potřeby kontaktujte příslušnou osobu.
Pro školní rok 2023/24 byl program na příměstských táborech pro starší děti dotován z programu OP JAK.
Tábory a chaloupky byly v roce 2024 podpořeny z dárcovského programu ČEPS, a.s.
Děkujeme!
Přispět na chaloupky je také možné na č.ú.: 2001198943/2010 (Fio banka).
Rádi vám na vyžádání vystavíme potvrzení o poskytnutí daru. Žádost zašlete na email: spackova@sdb.cz.
Budeme moc vděční, pokud přispějete dětem na salesiánské chaloupky.
Všem pravidelným i budoucím dárcům moc děkujeme!